Kjøps og betalingsbetingelser:

Henting av varer på Billingstad betales alt ved henting med VIPPS Nr 519831

Ved fakturering blir faktura sendt pr epost, og varene sendes straks fakturaen er betalt.

Ved henting på lager på Heimdal betaes alle varer med debetkort på betalingsterminal.

1. Firma

Bonusprodukter.no er levert av Bonus Møbler Faris Omerovic, organisasjonsnummer 986 796 452 MVA. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

Kontakt Informasjon

Firmanavn: Bonus Møbler Faris Omerovic

Tlf: 729 00 200

Mob: 980 93 200

Epost: mail@bonusprodukter.no

Adresse: Sivert Thonstadsvei 21 7072 Heimdal

Lageradresse på Heimdal:

Industriveien 49 7080 Heimdal

Lageradresse på Billinbgstad:

City Self-Storage AS

Stasjonsveien 20

1396 Billingstad

For utlevering på Billingstad ta kontakt med oss pr tlf først.

2. Priser

Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

3.1 Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalingsmåten i kassa. Ved henting av varer på Billingstad skal alle varene betales med VIPPS nr 519831. Ved henting på Heimdal skal alle vare med debetkort på betalingsterminal. Hvis faktura er sendt til kunde blir alle varer sendt etter at fakturaen er betalt.

3.2.1 Faktura & kjøpsbetingelser

Ved valg av betaling pr faktura, blir faktura sendt pr epost.

Våre kjøpsbetinngelser er slik at varene sendes straks faktura er betalt.

3.2.2 Pris
En fakturaavgift kan tilkomme på faktura

4. Frakt

En frakt kostnader av [Beløp] NOK vil bli lagt til alle bestillinger. Enkelte varer sendes fraktfritt, mens enkelte varer tillegges fraktkostnad.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med [Transporttjeneste]

4.2 Leveranser

Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres vanligvis i løpet av 1-3 dager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling, eller til det nærmest postkontoret for værer som er sendt pr post. Vi leverer varer til kundens adresse, terminal, eller postkontor.

4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett

Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via [Link eller epost] for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

5. Angrerett

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i det vesentlige uforandret. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det må ikke brukes utover det. Når du benytter deg av angrerett betaler du selv returfrakten Hvis du benytter din rett til å heve kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Dette gjelder for varer som er sendt pr post.

Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.

6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du av vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

7. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne HER

8. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg

9.1 Force majeure

Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene ved bruk av denne bestemmelsen

9.2 Endring av kontrakts

Etter at du som kunde har gjort et kjøp har vi har ikke rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt

9.3 Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på [Link eller epost]

9.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol